Vegan Bez bílého cukru/lowcarb

Hořká 100% tabulka s kousky kakaových bobů, Dominikánská republika

Vyvážená, aromatická, lehká a jemná 100% čokoláda bez cukru a sladidel: čokoláda s přirozeně sladkými, jemně ovocnými tóny.unikátní intenzitu a opojnou vůni kakaových bobů z Dominikánské republiky, které ve formě malých nibsů dodávají této nebeské chuti rustikální křupavý zážitek. Oceněná jako "The best organic product" 2021.

  • Skladem
    Můžeme doručit do: 7.5.2024
90 Kč
Kategorie: HOŘKÁ
Hmotnost: 0.08 kg
Aroma: inteznivní, ovocné, sladké
Kruh chutí: sladké ovoce, nugát, máslový krém
 
VIVANI hořká 100% s nibsy, Dominkánská republika
Ovocná, intenzivní, jemná a 100% návyková 100% čokoláda bez cukru a sladidel, která vyvolává nezapomenutelný zážitek! Tvoří ji pouze kakaová hmota, kakaové máslo a křupavé kousky kakaových bobů tzv. nibsy. Vysoký obsah kakaového másla zajistí, že i přes veškerou intenzitu se dokonale rozpouští na jazyku.
Kakao z Dominikánské republiky je lehké, příjemně ovocné a jemné. Zažehne úžasně čokoládový ohňostroj vůní, který – pokud je správně vychutnán – přetrvává na patře ještě dlouho, než kakaové nibsy vyvolají rustikální křupavé akcenty. Absolutně srdeční záležitost, kterou si zamilujete!  
Čokoláda za svou jedinečnou chuť a původ získala i prestižní ocenění "The best organic product".

Výživové údaje (100g): Energetická hodnota 2753 kJ (668 kcal), Tuky 64g, z toho: nasycené mastné kyseliny 40,3g; Sacharidy 6,9g, z toho: cukry < 0,1 g ; Bílkoviny 8,8g; Sůl 0,02g
Složení: Kakaová hmota*°, kakaové máslo*°, kakaové boby*°5%. Kakao: 100%
Může obsahovat stopy všech druhů ořechů, arašídů, mléka, vajec a sezamu.
* organicky pěstované
°Certifikace Rainforest Alliance
Výrobce: VIVANI, Německo
Skladujte na suchém místě při teplotě 14-21°C.

logo_vivani_250x150

 

Dobrá čokoláda je mnohem víc než jen čistá sladkost. Je to cenné umělecké dílo. Nevyrábí se jednoduše, ale je láskyplně vytvořena prostřednictvím inspirace a vášně. Jako malíř pečlivě vybírá štětce, barvy a plátna, totéž platí pro umění výroby čokolády. Každá jednotlivá ingredience je stříkající barvou, od výrazného podpisu tvůrce až po perfektní inscenaci objektu. To vše je klíčové pro vytvoření uměleckého díla s trvalým a krásným efektem. Umění, které spojuje lidi a přináší štěstí.

To, co v roce 2000 začínalo jako malý podnik se snem vyrábět kvalitní čokolády se nyní rozrostlo v celosvětově uznávanou značku, značku, která znamená udržitelnost a umělecké potěšení ve více než  50 zemích po celém světě. Jakkoli se mohou kultury, jazyky a preference lišit, touha po čokoládě je stálým jmenovatelem, který spojuje znalce z celého světa.

„Říká se, že umění mluví mnoha jazyky; to samé platí s čokoládou." Andreas Meyer

Byl to Andreas Meyer, vyučený pekař a certifikovaný odborník na výživu ze Saurelandu ve Vestfálsku, kdo rozvinul myšlenku vytvořit bio čokoládu té nejvyšší kvality. Předtím pracoval v různých renomovaných organických a fairtradových společnostech a nakonec se rozhodl podnikat a založil společnost Ecofinia GmbH.

Zatímco svět v roce 1999 filozofoval o hrozících haváriích počítačů, Andreas Meyer pracoval na čokoládové řadě, která by nastavila udržitelné akcenty kulinářského potěšení pro nadcházející tisíciletí. Bylo to v tradičním Herfordově domě Weinrich (rodinná továrna na čokoládu s dlouholetou tradicí), kde našel perfektní výrobní zařízení. A právě v Corde Budde Jr., generálním řediteli závodu, Andreas našel progresivně myslícího partnera, který se již brzy inspiroval smyslem ekologické výroby.

"Umění nezná hranice a čokoláda je nejsladší formou jeho univerzálního jazyka."

Umělecký designový koncept byl vyvinut v průběhu následujících let. Zpočátku byl představen v podobě minisérie VIVANI „Edizione d’Arte“, ve které umělkyně Annette Wesselová poprvé představila své význačné obrazy na naše obaly. Díky popularitě série Wessel od roku 2009 zdobí všechny tabulky čokolády VIVANI různými vkusnými prezentacemi. Stylistická technika, která se rozhodně vyplatila. VIVANI začala vzkvétat a stala se jednou z nejoblíbenějších čokolád na německých bio trzích. Stejně jako globální exportní úspěch, díky kterému srdce milovníků čokolády rychle bije od Nového Zélandu po Kanadu, Finsko po Jižní Afriku a Singapur po Japonsko.